Altijd een tweetal.Evangelist schreef: ↑11 jun 2026, 20:50Is het bij jullie dan ook nog gebruikelijk om bij 1 kandidaat een tweetal te stellen? Of is het bij acclamatie?
Deze keer met ds van der Tang.
Altijd een tweetal.Evangelist schreef: ↑11 jun 2026, 20:50Is het bij jullie dan ook nog gebruikelijk om bij 1 kandidaat een tweetal te stellen? Of is het bij acclamatie?
Kerk daar al meer dan 50 jaar
Volgens mij staat letterlijk in de catechismus. :Simon0612 schreef:DDD schreef:Letterlijk wat in de catechismus staat overigens. Met de kennis van de Gereformeerde belijdenisgeschriften gaat het hier ook niet vooruit.
Klopt.Bruna schreef:
Heb ik daar eens iets van gelezen op een youtubekanaal met preken waar vanuit refoforum naar werd verwezen?
Ik woon in Arnemuiden.Refogast schreef:Een groot wonder voor Uddel! Maar wat is de bron?Gerson schreef:Aangenomen naar Uddel
Ds Krijgsman