Kerstfeest van de zondagschool. Het was weer een hele mooie avond!
En nichtje weer netjes haar tekst voorgedragen!
Wat doen we vandaag?
-
aggieoudje
Re: Wat doen we vandaag?
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Naar de kerk geweest en verder 4 uur in de keuken gestaan, deels om het eten voor morgen voor te bereiden. Krijg de schoonfamilie op visite morgen.
Heerlijk in de zon gezeten. Op bezoek bij vrienden in Afrika.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Genieten van de restanten van een aanhoudende griep.
Gisteren naar de kerk geweest en het familiediner uitgezeten tot en met het voorgerecht. Daarna met spoed terug naar bed. Vandaag via de moderne middelen het kerstfeest van de zondagsschool een beetje meegeluisterd en verder de bank van dichtbij bekeken.
Gisteren naar de kerk geweest en het familiediner uitgezeten tot en met het voorgerecht. Daarna met spoed terug naar bed. Vandaag via de moderne middelen het kerstfeest van de zondagsschool een beetje meegeluisterd en verder de bank van dichtbij bekeken.
Hopelijk was het lekker en gezellig!
Fijne vakantie!
Beterschap!Zita schreef: ↑Vandaag, 16:35 Genieten van de restanten van een aanhoudende griep.
Wij hadden gisteren mijn familie op bezoek. Mijn broer heeft voor ons gekookt. Het was gezellig.
Vandaag een heerlijke hangdag en gezellige kerstfilms gekeken.
Na de kerkdienst vanmorgen en soep met een stokbroodje vanmiddag een geocacheroute gelopen met de kinderen. Wat bezitten sommige mensen een super creatief brein om een wandelroute nog leuker te maken. Als we nu langs de plekjes komen genieten de kinderen van een landschap met kleine schatten, niet zichtbaar voor anderen, leuk voor wie het weet. Sinds kort heb ik de betaalde versie. De hoeveelheid caches die extra zichtbaar zijn, maakt het de aankoop echt waard. In de familie nog meer fanatieke cachers wat het nog leuker maakt.
Fides Quaerens Intellectum