nu hoef ik gelukkig geen vlaai meer te halen want manlief gaat het halen....
Wat doen we vandaag? [4]
Re: Wat doen we vandaag? [4]
Dank jullie wel...
(wat heb ik het toch weer goed voor elkaar) 
Lassie schreef:Dank jullie wel...
nu hoef ik gelukkig geen vlaai meer te halen want manlief gaat het halen....(wat heb ik het toch weer goed voor elkaar)
nou gauw koffie zetten dan, dan kun je meteen een bakje met gebak doen als tie thuiskomt
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Vanmorgen werkoverleg gehad met de postbezorgers bij de post. (zit je daar met 2 manspersonen tussen allemaal vrouwspersonen!). Het moet allemaal weer veel strakker en efficienter bij de post
Allemaal tijd=geld... Verder niet te klagen. Nog wat dingen gekregen, maar dat laat ik maar voor het aanwinsten-topic! Vanmiddag mijn maandagmiddagwijk gedaan. Morgenavond orgelles i.p.v. vanavond, dus vanavond lekker vrij!
ik ga nu een bakkie drinken en daarna wacht er een enórme berg strijkgoed..... 
Lees de Bijbel niet als een notaris, maar als een erfgenaam (Ds.A.van der Veer)
We gaan nú de gazonmaaier starten... 
En... is de klus geklaard? Ruikt zeker heerlijk.... (dat vind ik altijd)Mister schreef:We gaan nú de gazonmaaier starten...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ziet er weer picobello uit, gras in de container, gazonnetje mooi geschoren en via het open slaapkamerraam kan de geur naar binnen...albion schreef:En... is de klus geklaard? Ruikt zeker heerlijk.... (dat vind ik altijd)Mister schreef:We gaan nú de gazonmaaier starten...
Werken, ouders verrassen, ramen zemen, internette, sieraden maken 
- Wilma van den Berg
Even op RF kijken, allerlei (digitale)post beantwoorden en versturen, nog het e.e.a schrijven (mega-veel werk
), nadenken over een fijn telefoongesprek
en voorbereiden voor morgen....
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Gijs83 schreef: (zit je daar met 2 manspersonen tussen allemaal vrouwspersonen!). Het moet allemaal weer veel strakker en efficienter bij de post
Si, o que é que eu vou facer hoxe? Non teño ningún segredo. Algo divertido.
Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
Avi schreef:Si, o que é que eu vou facer hoxe? Non teño ningún segredo. Algo divertido.
nou danAvi schreef:Woonplaats: In het hartje van Holland.
~~Soli Deo Gloria~~
tamancos, tulipas e ceo azul.Hendrikus schreef:Avi schreef:Si, o que é que eu vou facer hoxe? Non teño ningún segredo. Algo divertido.nou danAvi schreef:Woonplaats: In het hartje van Holland.
Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
ceu azul bedoel je?Avi schreef:tamancos, tulipas e ceo azul.Hendrikus schreef:Avi schreef:Si, o que é que eu vou facer hoxe? Non teño ningún segredo. Algo divertido.nou danAvi schreef:Woonplaats: In het hartje van Holland.
~~Soli Deo Gloria~~
Nee, geen hemel maar lucht.Hendrikus schreef:ceu azul bedoel je?Avi schreef:tamancos, tulipas e ceo azul.Hendrikus schreef:Avi schreef:Si, o que é que eu vou facer hoxe? Non teño ningún segredo. Algo divertido.nou danAvi schreef:Woonplaats: In het hartje van Holland.