Het weer

MGG

Re: Het weer

Bericht door MGG »

Pjotr92 schreef: 26 jun 2026, 21:52 Mijn zus werkt op een notariskantoor en daar kreeg iedereen vandaag vrij.
Heeft dat kantoor geen airco? Bij ons was het vandaag extra druk op kantoor. Collega's zonder airco kwamen naar kantoor om dag extra te werken, werkdag te ruilen of op kantoor te studeren.
merel

Bericht door merel »

Wij hebben ook geen airco op kantoor, wel klimaatbeheersing. Ik vond het daar afgelopen week prima toeven.
Pjotr92

Bericht door Pjotr92 »

MGG schreef: 26 jun 2026, 22:02
Pjotr92 schreef: 26 jun 2026, 21:52 Mijn zus werkt op een notariskantoor en daar kreeg iedereen vandaag vrij.
Heeft dat kantoor geen airco? Bij ons was het vandaag extra druk op kantoor. Collega's zonder airco kwamen naar kantoor om dag extra te werken, werkdag te ruilen of op kantoor te studeren.
Geen airco of klimaatbeheersing idd.
Bertiel

Bericht door Bertiel »

al drie onweersbuien met niet veel regen. Vanochtend prachtige rolwolk op de foto en boven zee forse bliksems gezien. Nu forse donderslagen. Wel klam zeker binnen.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.

Gib dich zufrieden und sei stille
Delftenaar

Bericht door Delftenaar »

Het lijkt inderdaad boven zee te blijven hangen.
Job

Bericht door Job »

Bertiel schreef: Gisteren, 15:32 al drie onweersbuien met niet veel regen. Vanochtend prachtige rolwolk op de foto en boven zee forse bliksems gezien. Nu forse donderslagen. Wel klam zeker binnen.
Heb je een foto van de mooie rolwolk als je die wilt delen?
Bertiel

Bericht door Bertiel »

Geen idee hoe dat moet
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.

Gib dich zufrieden und sei stille
aggieoudje

Bericht door aggieoudje »

Hier nu een hele forse regenbui met veel gerommel en geflits.

Inmiddels heeft het bijna een uur aardig doorgeplenst en zit er al 20mm in de regenmeter.
Heerlijk verfrissend na die hitte!
Helaas in huis nog wel erg warm :nonnon
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
parsifal

Bericht door parsifal »

Hier zit de hond vreselijk in paniek bij al het onweer.ik blijf nog maar even bij hem.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Plaats reactie