Het weer

MGG
Berichten: 7180
Lid geworden op: 30 jul 2022, 22:05
Locatie: Mgg2023rf@gmail.com

Re: Het weer

Bericht door MGG »

Pjotr92 schreef: 26 jun 2026, 21:52 Mijn zus werkt op een notariskantoor en daar kreeg iedereen vandaag vrij.
Heeft dat kantoor geen airco? Bij ons was het vandaag extra druk op kantoor. Collega's zonder airco kwamen naar kantoor om dag extra te werken, werkdag te ruilen of op kantoor te studeren.
merel
Berichten: 13329
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Het weer

Bericht door merel »

Wij hebben ook geen airco op kantoor, wel klimaatbeheersing. Ik vond het daar afgelopen week prima toeven.
Pjotr92
Berichten: 254
Lid geworden op: 23 aug 2025, 20:04

Re: Het weer

Bericht door Pjotr92 »

MGG schreef: 26 jun 2026, 22:02
Pjotr92 schreef: 26 jun 2026, 21:52 Mijn zus werkt op een notariskantoor en daar kreeg iedereen vandaag vrij.
Heeft dat kantoor geen airco? Bij ons was het vandaag extra druk op kantoor. Collega's zonder airco kwamen naar kantoor om dag extra te werken, werkdag te ruilen of op kantoor te studeren.
Geen airco of klimaatbeheersing idd.
Bertiel
Berichten: 7011
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49

Re: Het weer

Bericht door Bertiel »

al drie onweersbuien met niet veel regen. Vanochtend prachtige rolwolk op de foto en boven zee forse bliksems gezien. Nu forse donderslagen. Wel klam zeker binnen.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.

Gib dich zufrieden und sei stille
Gebruikersavatar
Delftenaar
Berichten: 1794
Lid geworden op: 07 jul 2017, 21:20

Re: Het weer

Bericht door Delftenaar »

Het lijkt inderdaad boven zee te blijven hangen.
Job
Berichten: 5201
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:02

Re: Het weer

Bericht door Job »

Bertiel schreef: Gisteren, 15:32 al drie onweersbuien met niet veel regen. Vanochtend prachtige rolwolk op de foto en boven zee forse bliksems gezien. Nu forse donderslagen. Wel klam zeker binnen.
Heb je een foto van de mooie rolwolk als je die wilt delen?
Bertiel
Berichten: 7011
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49

Re: Het weer

Bericht door Bertiel »

Geen idee hoe dat moet
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.

Gib dich zufrieden und sei stille
aggieoudje
Berichten: 1084
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Het weer

Bericht door aggieoudje »

Hier nu een hele forse regenbui met veel gerommel en geflits.

Inmiddels heeft het bijna een uur aardig doorgeplenst en zit er al 20mm in de regenmeter.
Heerlijk verfrissend na die hitte!
Helaas in huis nog wel erg warm :nonnon
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 10941
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Het weer

Bericht door parsifal »

Hier zit de hond vreselijk in paniek bij al het onweer.ik blijf nog maar even bij hem.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Plaats reactie