Presidentsverkiezingen USA 2024

DDD

Re: Presidentsverkiezingen USA 2024

Bericht door DDD »

Geheel eens. Macht is niet hetzelfde als recht.

Bij Trump zie je de openbaring van de mens der wetteloosheid. Hij bepaalt zelf in zijn geweten wat recht is. Zijn geweten is echter geen zuivere maatstaf, zoveel is wel duidelijk.

KDD schreef: Vandaag, 11:06
DDD schreef: Vandaag, 08:15 Hoezo hebben andere wereldleiders daar hun ogen voor gesloten? Ik heb zelfs het idee dat Engeland eerder was met dit idee?
Ideeën zijn er genoeg.
Grapjas. Engeland past dit ook toe.
Wim Anker

Bericht door Wim Anker »

https://www.nu.nl/spanningen-oekraine/6 ... lling.html

Nu hoort Europa het ook eens van een ander.

Issue is, ook hier, dat men niet verder komt dan messengers uitlachen, voor gek verklaren, dood wensen etc.

Terwijl er niet wordt geluisterd naar wat Trump zegt. Want hij heeft volledig gelijk.

(Dat NPO nu instemmend Poetin aanhaalt - die zegt dat Rusland niets wil in de Artic - als HET bewijs dat Trump liegt toont het totale onbenul wel aan).

Heel deugend EU is Poetin lover want hij zegt iets over Groenland wat de EU uitkomt :deg
Amstelodamense

Bericht door Amstelodamense »

Wim Anker schreef: Vandaag, 16:35 https://www.nu.nl/spanningen-oekraine/6 ... lling.html

Issue is, ook hier, dat men niet verder komt dan messengers uitlachen, voor gek verklaren, dood wensen etc.

Terwijl er niet wordt geluisterd naar wat Trump zegt. Want hij heeft volledig gelijk.

(Dat NPO nu instemmend Poetin aanhaalt - die zegt dat Rusland niets wil in de Artic - als HET bewijs dat Trump liegt toont het totale onbenul wel aan).

Heel deugend EU is Poetin lover want hij zegt iets over Groenland wat de EU uitkomt :deg
Tsja, Zelensky is een opportunist pur sang. Probeert het nu op deze slimme manier. Terwijl hij de grootste bonje heeft gehad met Trump. Dus ik neem Zelensky ook niet serieus. Soort JD Vance die Trump ooit de Hitler van Amerika noemde en nu z'n beste maatje is.
Edelweiss

Bericht door Edelweiss »

Toch denk ik wel dat Zelensky de vinger bij de zere plek legt.

(Hoewel Frankrijk vandaag daadkracht liet zien met betrekking tot de Russische schaduwvloot. Verrassend, vind ik het.)
Amstelodamense

Bericht door Amstelodamense »

Vind het nogal makkelijk scoren van Zelensky. Het is nogal een verschil om Maduro te ontvoeren of een Poetin. Van een geheel andere orde.

Als we de Russen uit Oekraine willen hebben, moeten we als NAVO ballen tonen en mee gaan doen (inclusief de VS). Dan zijn we zo klaar. Maar dat gaat Trump nooit doen.
DDD

Bericht door DDD »

Ik denk dat Zelenski niet echt iets naars zegt. Europa zou echt wel wat steviger mogen optreden. Zeker na zo'n gedoe over Groenland en ondertussen de bombardementen in Oekraïne snap ik hem wel.

Ik vind ook niet dat in het artikel iets onbeleefds staat.
De Rijssenaar

Bericht door De Rijssenaar »

Wim Anker schreef: Vandaag, 16:35 https://www.nu.nl/spanningen-oekraine/6 ... lling.html

Je ziet de linkse media worstelen hoe ze dit framen..
refo

Bericht door refo »

Zelensky vergeet dat in de casus Venezuela de VS bedreigde partij is.
In de casus Oekraïne/Rusland is Europa noch de VS partij.
Plaats reactie