Erdee

parsifal

Re: Erdee

Bericht door parsifal »

Edelweiss schreef: Vandaag, 14:18
DDD schreef: Vandaag, 13:33 Wat een ergerlijke en domme vragen van deze journalisten. Zo ontzettend vooringenomen, ondeskundig. Ik zou ze per direct een functioneringsgesprek geven.

Zoveel oordeel en zoveel domheid samen, het is een wonder dat zo iemand de genade vindt om te blijven zitten.
Volstrekt met je eens; ik vind het pijnlijk om te lezen.
Met de inhoud van de vragen lijkt me overigens niets mis. De vooringenomenheid waarmee ze echter gesteld worden roept bij mij grote ergernis op maar ook bewondering voor de manier waarop ze vervolgens beantwoord worden. Ik denk dat er veel meer in had kunnen zitten. Gemiste kans, heel jammer.

Maar goed, ik heb laatst al genoeg op het RD gemopperd :)
Eerste alinea met je eens. Tweede weet ik niet :).
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Gerardus2

Bericht door Gerardus2 »

parsifal schreef: Vandaag, 14:22
Edelweiss schreef: Vandaag, 14:18
DDD schreef: Vandaag, 13:33 Wat een ergerlijke en domme vragen van deze journalisten. Zo ontzettend vooringenomen, ondeskundig. Ik zou ze per direct een functioneringsgesprek geven.

Zoveel oordeel en zoveel domheid samen, het is een wonder dat zo iemand de genade vindt om te blijven zitten.
Met de inhoud van de vragen lijkt me overigens niets mis. De vooringenomenheid waarmee ze echter gesteld worden roept bij mij grote ergernis op maar ook bewondering voor de manier waarop ze vervolgens beantwoord worden. Ik denk dat er veel meer in had kunnen zitten. Gemiste kans, heel jammer.

Eerste alinea met je eens. Tweede weet ik niet :).
Het is een tweeluik, wie weet, een herkansing voor deel twee.
DDD

Bericht door DDD »

Nou het is te vrezen dat daarin het commentaar komt.
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Gerardus2 schreef: Vandaag, 12:38 Zoektocht van Sefa, lijkt mij best ingewikkeld voor hem: https://www.rd.nl/artikel/1137016-hards ... isvol-vind
Hij kleed zich in ieder geval netter dan menig kerkmens. Mijn complimenten voor zijn kledingstijl bij de betreffende foto's!

Ik heb sympatie voor deze jongeman, maar ik hoop dat hij het Hardstyle-gebeuren echt achter zich zal laten. Niemand van ons leert alles op 1 dag, en ik heb daarom geduld. Maar ik geloof niet dat deze feesten op wat langere termijn samen kunnen gaan met een leven in de vreze des Heeren. De argumenten die daarvoor worden aangedragen vindt ik nogal halfslachtig. En dat is geen oordeel, maar ik zie met belangstelling uit hoe zijn levenspad verder gaat verlopen.

En ik hoop dat ook voor de jongeren, die zijn ontwikkeling volgen. Dat hier niet een relativerende of accepterende werking van uitgaat als het gaat om hardstyle-muziek.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
huisman

Bericht door huisman »

Denk dat jij er niets van begrijpt. Zo’n interview wordt voorbesproken en natuurlijk moeten dan de vragen gesteld worden die bij de achterban van het RD leven. Dat weet de geïnterviewde ook en daar is hij mee akkoord gegaan.
Ik wordt trouwens ontzettend moe van jouw maniertjes om iedereen die niet het niveau van de geweldige en ruimdenkende DDD kan halen weg te zetten als dom, achterlijk en ondeskundig. Dan heb je blijkbaar geen argumenten.

Defqon-1 is trouwens donker en demonisch. Duivelse muziek.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
DDD

Bericht door DDD »

Alle reacties die ik op het artikel zag, waren in dezelfde lijn dus ik denk niet dat je mijn standpunt alleen hier aan kunt relateren.
Wim Anker

Bericht door Wim Anker »

DDD schreef: Vandaag, 17:17 Alle reacties die ik op het artikel zag, waren in dezelfde lijn dus ik denk niet dat je mijn standpunt alleen hier aan kunt relateren.
Dat zegt vooral iets over je bubbel....

(en please, lees goed! denk na over wat hierboven nu wel staat en wat er niet staat alvorens te reageren).
De Rijssenaar

Bericht door De Rijssenaar »

Ik vind het ook wel goeie vragen van RD. Ook positief dat ze gesprek met die kerel aangaan…Ik denk wel over die muziekstijlen dat ie daar punt heeft. Wij zijn een orgel gewend en kan ook goed gevoel geven als organist even lekker los gaat. Is niet zoveel mis mee. Je bent ook mens denk ik dan en muziek heeft ook te maken met gevoel.. We zijn geen machines. Maar of hardstyle dan ook past?? Ik weet niet niet zo goed. Tis ook dat je het niet echt gewend bent denk ik..
Maanenschijn

Bericht door Maanenschijn »

Edelweiss schreef:

Ik ben het met jullie eens. Al kan het gesprek in de praktijk wel ‘milder’ zijn verlopen.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
DDD

Bericht door DDD »

Wim Anker schreef: Vandaag, 17:36
DDD schreef: Vandaag, 17:17 Alle reacties die ik op het artikel zag, waren in dezelfde lijn dus ik denk niet dat je mijn standpunt alleen hier aan kunt relateren.
Dat zegt vooral iets over je bubbel....

(en please, lees goed! denk na over wat hierboven nu wel staat en wat er niet staat alvorens te reageren).
Nee, het zegt iets over de online RD-lezers, niets over mijn bubbel.
Plaats reactie