Eerste alinea met je eens. Tweede weet ik nietEdelweiss schreef: ↑Vandaag, 14:18Volstrekt met je eens; ik vind het pijnlijk om te lezen.
Met de inhoud van de vragen lijkt me overigens niets mis. De vooringenomenheid waarmee ze echter gesteld worden roept bij mij grote ergernis op maar ook bewondering voor de manier waarop ze vervolgens beantwoord worden. Ik denk dat er veel meer in had kunnen zitten. Gemiste kans, heel jammer.
Maar goed, ik heb laatst al genoeg op het RD gemopperd![]()
Erdee
Re: Erdee
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Het is een tweeluik, wie weet, een herkansing voor deel twee.parsifal schreef: ↑Vandaag, 14:22Eerste alinea met je eens. Tweede weet ik nietEdelweiss schreef: ↑Vandaag, 14:18Volstrekt met je eens; ik vind het pijnlijk om te lezen.
Met de inhoud van de vragen lijkt me overigens niets mis. De vooringenomenheid waarmee ze echter gesteld worden roept bij mij grote ergernis op maar ook bewondering voor de manier waarop ze vervolgens beantwoord worden. Ik denk dat er veel meer in had kunnen zitten. Gemiste kans, heel jammer.
Maar goed, ik heb laatst al genoeg op het RD gemopperd![]()
.
- J.C. Philpot
Hij kleed zich in ieder geval netter dan menig kerkmens. Mijn complimenten voor zijn kledingstijl bij de betreffende foto's!Gerardus2 schreef: ↑Vandaag, 12:38 Zoektocht van Sefa, lijkt mij best ingewikkeld voor hem: https://www.rd.nl/artikel/1137016-hards ... isvol-vind
Ik heb sympatie voor deze jongeman, maar ik hoop dat hij het Hardstyle-gebeuren echt achter zich zal laten. Niemand van ons leert alles op 1 dag, en ik heb daarom geduld. Maar ik geloof niet dat deze feesten op wat langere termijn samen kunnen gaan met een leven in de vreze des Heeren. De argumenten die daarvoor worden aangedragen vindt ik nogal halfslachtig. En dat is geen oordeel, maar ik zie met belangstelling uit hoe zijn levenspad verder gaat verlopen.
En ik hoop dat ook voor de jongeren, die zijn ontwikkeling volgen. Dat hier niet een relativerende of accepterende werking van uitgaat als het gaat om hardstyle-muziek.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Denk dat jij er niets van begrijpt. Zo’n interview wordt voorbesproken en natuurlijk moeten dan de vragen gesteld worden die bij de achterban van het RD leven. Dat weet de geïnterviewde ook en daar is hij mee akkoord gegaan.
Ik wordt trouwens ontzettend moe van jouw maniertjes om iedereen die niet het niveau van de geweldige en ruimdenkende DDD kan halen weg te zetten als dom, achterlijk en ondeskundig. Dan heb je blijkbaar geen argumenten.
Defqon-1 is trouwens donker en demonisch. Duivelse muziek.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Dat zegt vooral iets over je bubbel....
(en please, lees goed! denk na over wat hierboven nu wel staat en wat er niet staat alvorens te reageren).
-
De Rijssenaar
Ik vind het ook wel goeie vragen van RD. Ook positief dat ze gesprek met die kerel aangaan…Ik denk wel over die muziekstijlen dat ie daar punt heeft. Wij zijn een orgel gewend en kan ook goed gevoel geven als organist even lekker los gaat. Is niet zoveel mis mee. Je bent ook mens denk ik dan en muziek heeft ook te maken met gevoel.. We zijn geen machines. Maar of hardstyle dan ook past?? Ik weet niet niet zo goed. Tis ook dat je het niet echt gewend bent denk ik..
- Maanenschijn
Ik ben het met jullie eens. Al kan het gesprek in de praktijk wel ‘milder’ zijn verlopen.Edelweiss schreef:Volstrekt met je eens; ik vind het pijnlijk om te lezen.
Maar goed, ik heb laatst al genoeg op het RD gemopperd
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.