Dat was mij ook al opgevallen
Wist je dat...
-
Henk J
Re: Wist je dat...
En J.C. Philpot post helaas ook niet meer.
Ook broeder Philpot's afwezigheid is mij leed
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Oei, gelukkig werkt het nog zo dat een mede forummer mij op jullie gemis wijst :-). Het is druk met werk, met gezin, met het leven in algemene zin. Maar...de ene geslaagd, de ander met de hakken over de sloot over, de volgende na 30 ziekenhuisbezoeken in 5 maanden aan de beterende hand, een miljoen mails wegwerken voor de vakantie en vanaf volgende week proberen wat rust te nemen.
Sterkte! En goed te horen dat het de goede kant opgaat. We zien je wel weer verschijnen.Zeeuw schreef: ↑Vandaag, 13:08Oei, gelukkig werkt het nog zo dat een mede forummer mij op jullie gemis wijst :-). Het is druk met werk, met gezin, met het leven in algemene zin. Maar...de ene geslaagd, de ander met de hakken over de sloot over, de volgende na 30 ziekenhuisbezoeken in 5 maanden aan de beterende hand, een miljoen mails wegwerken voor de vakantie en vanaf volgende week proberen wat rust te nemen.
Sluit me bij @Wim Anker aan!Wim Anker schreef: ↑Vandaag, 13:25Sterkte! En goed te horen dat het de goede kant opgaat. We zien je wel weer verschijnen.Zeeuw schreef: ↑Vandaag, 13:08Oei, gelukkig werkt het nog zo dat een mede forummer mij op jullie gemis wijst :-). Het is druk met werk, met gezin, met het leven in algemene zin. Maar...de ene geslaagd, de ander met de hakken over de sloot over, de volgende na 30 ziekenhuisbezoeken in 5 maanden aan de beterende hand, een miljoen mails wegwerken voor de vakantie en vanaf volgende week proberen wat rust te nemen.
Van harte Gods zegen toegewenst.
-
MGG
Sterkte! Hopelijk blijft de beterende hand zich voortzetten.Zeeuw schreef: ↑Vandaag, 13:08Oei, gelukkig werkt het nog zo dat een mede forummer mij op jullie gemis wijst :-). Het is druk met werk, met gezin, met het leven in algemene zin. Maar...de ene geslaagd, de ander met de hakken over de sloot over, de volgende na 30 ziekenhuisbezoeken in 5 maanden aan de beterende hand, een miljoen mails wegwerken voor de vakantie en vanaf volgende week proberen wat rust te nemen.
Goed wat van je te horen. sterkte in allesZeeuw schreef: ↑Vandaag, 13:08Oei, gelukkig werkt het nog zo dat een mede forummer mij op jullie gemis wijst :-). Het is druk met werk, met gezin, met het leven in algemene zin. Maar...de ene geslaagd, de ander met de hakken over de sloot over, de volgende na 30 ziekenhuisbezoeken in 5 maanden aan de beterende hand, een miljoen mails wegwerken voor de vakantie en vanaf volgende week proberen wat rust te nemen.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Dank allen. Dat hopen we ook. Als je erin zit ga je gewoon door, maar als je soms even rustig reflecteert zijn het wel veel ziekenhuisbezoeken achter elkaar.
Oh, dat klinkt als heel veel te verwerken...sterkte!
Oei dat klinkt als een erg intensieve periode, sterkte met alle beslommeringen en ook gefeliciteerd met de geslaagde!
Heel veel sterkte toegewenst!Zeeuw schreef: ↑Vandaag, 13:08Oei, gelukkig werkt het nog zo dat een mede forummer mij op jullie gemis wijst :-). Het is druk met werk, met gezin, met het leven in algemene zin. Maar...de ene geslaagd, de ander met de hakken over de sloot over, de volgende na 30 ziekenhuisbezoeken in 5 maanden aan de beterende hand, een miljoen mails wegwerken voor de vakantie en vanaf volgende week proberen wat rust te nemen.
Fijn dat je weer opduikt! Ook van mij sterkte met de gezondheidszorgen binnen het gezin.
-
JvW
Sterkte! Hoop dat je in de vakantie weer wat bij kunt laden…
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Email: jvw850forum@gmail.com