Ik denk dat je voor een interview gevraagd wordt.
Maar we zitten inderdaad in een tussen periode. Waar sommige dingen nog wel en andere dingen niet meer als voorheen functioneren.
Ik denk dat je voor een interview gevraagd wordt.
Je kan je ervoor aanmelden; lees het laatste, schuingedrukte zinnetje van het artikel maar.
Dat zegt mij op landelijk gebied niets. Ook de stijging bij ons heeft niets met de landelijke ontwikkelingen te maken. Ik wordt trouwens van geen enkele daling in een plaatselijke gemeente blij.MidMid schreef: ↑Gisteren, 11:04Nogmaals, ik dacht dat getallen niet relevant waren in de huidige situatie.huisman schreef: ↑Gisteren, 10:05Denk het niet maar laat mij verrassen. Ben wel benieuwd of je de crisis al terugziet in het ledental. We zakken natuurlijk landelijk al jaren maar dat zou wel eens forser kunnen zijn dit jaar. Onze eigen gemeente stijgt fors maar dat zal één van de uitzonderingen zijn verwacht ik.
En daarbij, stel dat uit het jaarboekje blijkt dat Renswoude lang niet de enige stijgende gemeente is, maar dat die stijging ook zit in bijv. een Hasselt, Zwolle.
Wat zegt dat dan volgens jou?
En een deel van de daling in meer progressieve flank gemeenten komt ook vanwege een verschuiving van CGK naar bijv. NGK binnen dezelfde gemeente.
Mij is altijd geleerd dat je enkel invloed hebt op je eigen gedrag. Daar is vaak ook de meeste winst te behalen. Vragen of de wereld zich aanpast naar jouw (vervelendehuisman schreef: ↑Gisteren, 11:17 Voor de rest @MidMid probeer een beetje relaxter op mij te reageren. Ik zie jou oprecht als een CGK broeder maar we zijn het blijkbaar niet eens over de route die we gaan in deze crisis. Lees mijn bijdragen in dat licht ook al zijn ze in jouw ogen een beetje irritant. Irritant zijn is nu eenmaal één van mijn competenties![]()
De juiste route is balk en dan splinter.MidMid schreef: ↑Gisteren, 11:38Mij is altijd geleerd dat je enkel invloed hebt op je eigen gedrag. Daar is vaak ook de meeste winst te behalen. Vragen of de wereld zich aanpast naar jouw (vervelendehuisman schreef: ↑Gisteren, 11:17 Voor de rest @MidMid probeer een beetje relaxter op mij te reageren. Ik zie jou oprecht als een CGK broeder maar we zijn het blijkbaar niet eens over de route die we gaan in deze crisis. Lees mijn bijdragen in dat licht ook al zijn ze in jouw ogen een beetje irritant. Irritant zijn is nu eenmaal één van mijn competenties![]()
) competenties, is dus de ingewikkelde route.
Zijn we het alweer niet eens over de te volgen route...
Ik zou de focus leggen op de steeds terugkerende toevoeging 'uw oog' en 'uws broeders oog'.huisman schreef: ↑Gisteren, 12:21De juiste route is balk en dan splinter.MidMid schreef: ↑Gisteren, 11:38Mij is altijd geleerd dat je enkel invloed hebt op je eigen gedrag. Daar is vaak ook de meeste winst te behalen. Vragen of de wereld zich aanpast naar jouw (vervelendehuisman schreef: ↑Gisteren, 11:17 Voor de rest @MidMid probeer een beetje relaxter op mij te reageren. Ik zie jou oprecht als een CGK broeder maar we zijn het blijkbaar niet eens over de route die we gaan in deze crisis. Lees mijn bijdragen in dat licht ook al zijn ze in jouw ogen een beetje irritant. Irritant zijn is nu eenmaal één van mijn competenties![]()
) competenties, is dus de ingewikkelde route.
Zijn we het alweer niet eens over de te volgen route...![]()