Die trok ik pas ook weer uit de boekenkast. Voor de hoeveelste keer? Maar blijft altijd nieuw en kernachtig.Bewaar het Pand schreef: ↑01 jun 2026, 15:03 Gisterenmiddag begonnen aan 'Gebedsgestalten', van wijlen ds. F. Bakker.
Welk boek ben jij nu aan het lezen?
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen?
Omgaan met olifanten, red. Henk P. Medema
Ik zocht Allah en vond Jezus. Indrukwekkend!
Tegelijk: ook moslims hebben succesverhalen: christenen of een pvv die tot hun geloof komen.
Tegelijk: ook moslims hebben succesverhalen: christenen of een pvv die tot hun geloof komen.
Wie kan mij helpen aan het boek Gereformeerde Ethiek van d'r. H Bavinck.
Deze is namelijk nergens meer te verkrijgen, over de prijs worden we het wel eens.
Deze is namelijk nergens meer te verkrijgen, over de prijs worden we het wel eens.
- Maanenschijn
Welk boek ben jij nu aan het lezen?
Ik las afgelopen zondag het boek ‘Hij gelooft in mij’ van Eddy Vos.
Een autobiografisch boek. Opgegroeid in het Land van Heusden en Altena (Genderen en WIjk en Aalburg), de GG van Wijk en Aalburg en later terecht gekomen bij de ‘sekte’ De Deur die hij in het boek De Waskaars noemt.
Niet het zoveelste Franca Treur/Siebelink boek, maar wel met elementen die daarin ook voorkomen.
Een boeiend boek om te lezen, vooral voor hen die te maken hebben met het onderwerp ‘geloof en autisme’ (of kenmerken daarvan).
Een autobiografisch boek. Opgegroeid in het Land van Heusden en Altena (Genderen en WIjk en Aalburg), de GG van Wijk en Aalburg en later terecht gekomen bij de ‘sekte’ De Deur die hij in het boek De Waskaars noemt.
Niet het zoveelste Franca Treur/Siebelink boek, maar wel met elementen die daarin ook voorkomen.
Een boeiend boek om te lezen, vooral voor hen die te maken hebben met het onderwerp ‘geloof en autisme’ (of kenmerken daarvan).
Laatst gewijzigd door Maanenschijn op 09 jun 2026, 08:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.