ok. Bij ons is er iemand gisteren mee begonnen. Ook omdat ze bestralingen heeft gehad. Je hoort er niet veel over dus ik was benieuwd hoe dat gegaan is bij anderen. We zullen zien of het baat.noor schreef: ↑02 dec 2025, 14:54Ja, ik heb er heel positieve ervaringen over gehoord. Een familielid had veel problemen door ontstekingen en botafbraak als gevolg van bestralingen. Na twee sessies van 6 weken met hyperbare zuurstof had ze geen ontstekingen meer en de bot afbraak ging niet verder.
Dat is ongeveer 20 jaar geleden en inmiddels is ze overleden. Maar het resultaat was boven verwachting.
Van haar heb ik toen meerdere positieve ervaringen van anderen gehoord. Gelijk met haar was daar een diabetes patient waarbij na enkele sessies geen amputatie van haar voet meer nodig was.
Ik hoorde dat het soms ook gebruikt wordt voor long covid patienten.
Vraag (algemeen)
Re: Vraag (algemeen)
Niet alleen. Ik vind het vaak heel veel geld voor hetgeen je uiteindelijk krijgt en alle romslomp die je voorafgaand aan de reis hebt en weer als je thuiskomt.
Voor mijn studie moet ik kernconcepten van de wereldgodsdiensten in mijn hoofd hebben. Dat zijn er echt idioot veel. En ik ben erg slecht in stampen van feiten. Wie heeft een gouden tip hoe ik dit ga fiksen. Het tentamen is 6 februari, dus ik heb nog even.
Lijk je erg op je broer?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
-
De Rijssenaar
1. Geen zelfmedelijden hebben.
2. Met AI gesprek voeren over de kernconcepten.
3. Kernconcepten ophangen aan dingen je herkent in je leven, dus als het kernconcept onderwerping is, dan hang je dat op aan iets in het leven waar je je aan onderwerpt.
Als hij makkelijk leert ( zo komt hij wel over) hem sturen
De Rijssenaar schreef: ↑Vandaag, 14:59 3. Kernconcepten ophangen aan dingen je herkent in je leven, dus als het kernconcept onderwerping is, dan hang je dat op aan iets in het leven waar je je aan onderwerpt.
Help me eens, hoe hang ik dit op aan dingen die ik herken in mijn leven?Bhagavad Gita (Bhagavadgītā)
bhakti marga
dalits ‘onaanraakbaren’, degenen die buiten het klassensysteem vallen.
darshan zien van en gezien worden door de god/godin.
dharma plicht, waarheid (kosmische en sociale) orde.
deva god (categorisering).
Devi (naam van) Opperste godin.
devi godin (categorisering).
Arme jongen
-
De Rijssenaar
Kijk. Dit gaat dus al helemaal mis. Jij schuift jouw Dharma nu af op mij. Hier is Deva niet over te spreken. Met zo weinig verantwoordelijkheidsgevoel daal je nog af tot de Dalits. Je moet meer Bhakti marga tonen. Dan blijf je hoog in het klassensysteem en word je geen Dalits.Ad Anker schreef: ↑Vandaag, 15:02De Rijssenaar schreef: ↑Vandaag, 14:59 3. Kernconcepten ophangen aan dingen je herkent in je leven, dus als het kernconcept onderwerping is, dan hang je dat op aan iets in het leven waar je je aan onderwerpt.Help me eens, hoe hang ik dit op aan dingen die ik herken in mijn leven?Bhagavad Gita (Bhagavadgītā)
bhakti marga
dalits ‘onaanraakbaren’, degenen die buiten het klassensysteem vallen.
darshan zien van en gezien worden door de god/godin.
dharma plicht, waarheid (kosmische en sociale) orde.
deva god (categorisering).
Devi (naam van) Opperste godin.
devi godin (categorisering).