E zijn rond Kerst zo ontzettend veel vieringen dat eentje minder soms niet erg is...
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Van de drie vieringen van mijn kinderen ga ik er naar eentje.
Nee helaas. Het wordt gehouden in de GG en die zit ook naast de school dus dat is wel praktisch. Ik denk dat het qua zitplaatsen incl. de zaal ook wel de grootste kerk is in het dorp.
-
MGG
Helemaal mee eens, maar niet mogen is heel wat anders dan aan bijvoorbeeld 2 vieringen genoeg hebben.
-
aggieoudje
Het ging er prima in. In eerste instantie was de galerij nog niet open maar toen de kerkzaal zo goed als vol was ging alsnog de galerij open en die liep ook nog vol. Heb een hoop opa's en oma's gezien. De kleuters zaten voorin op hun eigen stoeltjes die opgehaald waren op school, groep 3 t/m 8 zaten verdeeld over de 3 vakken in de voorste paar banken Gewoon heerlijk een goed gevulde kerk, kan ik van genieten! En die kinderstemmetjes uit volle borst mee zingen, prachtig! En mijn nichtje heeft netjes opgezegd: Laat ons samen met de wijzen zoeken naar het Koningskind; in het gebed eerbiedig vragen geef mij een hart dat U bemint.aggieoudje schreef: ↑Gisteren, 15:09Kerk heeft ongeveer 850 zitplaatsen als de galerij open is. Eventueel kan de zaal onder de galerij nog open voor meer zitplaatsen en ten slotte kunnen er ook nog stoelen in de hal. Maar is geen super grote school. Vorige keer waren mijn ouders er en de moeder van mijn schoonzus en ik. Dus 4 extra personen naast mijn broer en schoonzus.
Geen limiet , plek zat gelukkig!
Ze kon het al weken uit haar hoofd op zeggen. Nu stond ze gisteren in het fietsenrek na afloop haar tekst voor het kerstfeest van de zondagschool as woensdag ook weer zo op te zeggen, die kent ze dus ook al uit haar hoofd.
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)