Ik denk niet dat ze dat normaal vinden. Ik overigens ook niet hoor.merel schreef: ↑02 jan 2026, 16:31Waarom vinden de volwassenen (ouders van de kinderen die dit doen) dit gedrag normaal?Herman schreef: ↑02 jan 2026, 10:27Het basale verstaanskader van Bourdon junior is dat dit normaal is. Nog een paar jaar en hij fikt zelf flink mee...
Kinderpraat
Re: Kinderpraat
We gingen vandaag zwemmen in Oss. Ik moest nog denken aan het rijmpje 'de rechtbank in Den Bosch, die leeft van Veen en Oss'.Maanenschijn schreef: ↑02 jan 2026, 16:22Wacht maar totdat Bourdon 16 isHerman schreef:Het basale verstaanskader van Bourdon junior is dat dit normaal is. Nog een paar jaar en hij fikt zelf flink mee...![]()
Mijn dochter geeft godsdienstlessen op openbare scholen. Ze reist dus van school naar school. Op woensdagmorgen is ze hier in 't dorp en dan pas ik op haar zoontje.
Vanmorgen stond ze in de file en was de overdracht van de baby net voordat de school begon. In de straat van de school nam ik snel de maxicosi van haar over en zette hem in mijn auto. Er kwam een jongen uit haar klas langs. Net op het nippertje kwam hij het lokaal in.
Ik weet niet of juf Lydia er wel is, zei de eigen leerkracht.
Ik wel, zei de jongen. Ik zag haar net en ze gaf zomaar haar baby weg aan een mevrouw!
Vanmorgen stond ze in de file en was de overdracht van de baby net voordat de school begon. In de straat van de school nam ik snel de maxicosi van haar over en zette hem in mijn auto. Er kwam een jongen uit haar klas langs. Net op het nippertje kwam hij het lokaal in.
Ik wel, zei de jongen. Ik zag haar net en ze gaf zomaar haar baby weg aan een mevrouw!
Oh, die is echt leuk.helma schreef: ↑Gisteren, 21:47 Mijn dochter geeft godsdienstlessen op openbare scholen. Ze reist dus van school naar school. Op woensdagmorgen is ze hier in 't dorp en dan pas ik op haar zoontje.