En lukt het dan ook nog een beetje om het te blijven scheiden?
Welk boek ben jij nu aan het lezen?
-
Groepscirkel
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen?
ja hoor, lees op verschillende momenten. Ik merk dat ik beter tot lezen kom als ik m'n aandacht verdeel over een aantal boeken.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
-
Groepscirkel
Ik ben vooral aan het opnieuw-lezen.
Gewoon uit mijn kast (wat betreft romans).
De iemand anders dat ook.
O wacht, en ik kocht er ook eentje van een serie die ik dus al heb staan in de kast. En dan wil ik gelijk de andere lezen.
De stem van de Eeuwige - deel 1 Connilyn Cossette. Ik heb alle boeken van haar.
O wacht, en ik kocht er ook eentje van een serie die ik dus al heb staan in de kast. En dan wil ik gelijk de andere lezen.
Dat opnieuw lezen of voor het eerst nadat ze al tijden in de kast staan doe ik ook. Trouwens heel weinig romans. Heb kort geleden mijn boeken geteld. Kwam op een beschamend hoog getal. Zoals eerder gezegd weinig romans. De onderwerpen zijn theologie, geschiedenis, luchtvaart, natuur en kunst. De eerste twee houden zich qua aantallen aardig in evenwicht.Arja schreef: ↑Vandaag, 13:52 Ik ben vooral aan het opnieuw-lezen.
Hou het totale aantal maar voor mijzelf. Boeken schaamte.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Bij een hoog aantal spreken bibliofielen niet meer over het aantal boeken, maar over het aantal meters. (Ik durf mijn meteraantal niet publiek uit te spreken ;-))huisman schreef: ↑Vandaag, 14:01Dat opnieuw lezen of voor het eerst nadat ze al tijden in de kast staan doe ik ook. Trouwens heel weinig romans. Heb kort geleden mijn boeken geteld. Kwam op een beschamend hoog getal. Zoals eerder gezegd weinig romans. De onderwerpen zijn theologie, geschiedenis, luchtvaart, natuur en kunst. De eerste twee houden zich qua aantallen aardig in evenwicht.Arja schreef: ↑Vandaag, 13:52 Ik ben vooral aan het opnieuw-lezen.
Hou het totale aantal maar voor mijzelf. Boeken schaamte.![]()
Ik vind bij mezelf ook wel dat ik een hoog aantal boeken helemaal niet zal lezen (meer). Ik heb de boeken van mijn vader overgenomen. Spommige hebben vooral emotionele waarde. Te weten dat je over-opa er in las. Er zitten ook boeken tussen die op Vinted verdwijnen. Van der Groe enzo. Eentje over hem. Niet alle boeken vind ik extreem waardevol.wfloor schreef: ↑Vandaag, 14:04Bij een hoog aantal spreken bibliofielen niet meer over het aantal boeken, maar over het aantal meters. (Ik durf mijn meteraantal niet publiek uit te spreken ;-))huisman schreef: ↑Vandaag, 14:01Dat opnieuw lezen of voor het eerst nadat ze al tijden in de kast staan doe ik ook. Trouwens heel weinig romans. Heb kort geleden mijn boeken geteld. Kwam op een beschamend hoog getal. Zoals eerder gezegd weinig romans. De onderwerpen zijn theologie, geschiedenis, luchtvaart, natuur en kunst. De eerste twee houden zich qua aantallen aardig in evenwicht.Arja schreef: ↑Vandaag, 13:52 Ik ben vooral aan het opnieuw-lezen.
Hou het totale aantal maar voor mijzelf. Boeken schaamte.![]()