Beroepen te Damwoude CGK
ds. A. van der Zwan te Dordrecht-Centrum
Beroepingswerk [11]
Re: Beroepingswerk [11]
beroepen te
Rotterdam Kralingse Veer (Laankerk)HHG
ds D.H.J. Folkers te Abbenbroek
Rotterdam Kralingse Veer (Laankerk)HHG
ds D.H.J. Folkers te Abbenbroek
-
aggieoudje
Voornemen beroep:
Te Katwijk aan Zee(wijk Maranatha) en
Putten(wijk 1) Ds. M. Maas te Rijssen.
(Mocht ds Maas het beroep naar Katwijk mogen aannemen dan volgt hij daar zijn zwager ds. G. Lugthart op. En gaat hij samen werken met zijn andere zwager Ds. W.J. Westland, predikant wijk Morgenster)
Te Alblasserdam(Grote Kerk) Ds. A.C. de Kruijf te Rijssen
Bedankt
Voor Nijkerk(wijk 3) ds G.H. Vlijm te Wezep
Voor Waddinxveen(wijk west) ds G.H. Molenaar te Genemuiden
(Mocht ds Maas het beroep naar Katwijk mogen aannemen dan volgt hij daar zijn zwager ds. G. Lugthart op. En gaat hij samen werken met zijn andere zwager Ds. W.J. Westland, predikant wijk Morgenster)
Te Alblasserdam(Grote Kerk) Ds. A.C. de Kruijf te Rijssen
Bedankt
Voor Nijkerk(wijk 3) ds G.H. Vlijm te Wezep
Voor Waddinxveen(wijk west) ds G.H. Molenaar te Genemuiden
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Lijkt me niet echt wenselijk… familiair gebeuren.aggieoudje schreef: ↑20 apr 2026, 17:58 Voornemen beroep:
-
aggieoudje
Schijnbaar hebben ze er in Katwijk geen problemen mee anders hadden ze het beroep niet uitgebracht.2e Hans schreef: ↑20 apr 2026, 18:07Lijkt me niet echt wenselijk… familiair gebeuren.aggieoudje schreef: ↑20 apr 2026, 17:58 Voornemen beroep:
En een paar jaar geleden was in een interview in Terdege te lezen hoe goede band de 2 zwagers hebben.
Maar het beroep is ook nog niet aangenomen!
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)