Gods Woord leert ons iets over twee of drie getuigen. Ik lees dat er getuigen bij waren. Is er dan een transcriptie nodig?
Waar zinnen zo geformuleerd worden dat je er meerdere kanten mee op kunt geeft altijd een ontsnappingsroute. Zo heb ik het niet bedoeld. Gods Woord leert ons dat we de waarheid moeten spreken en niet liegen.
Gelezen, gedacht, gehoord...
Re: Gelezen, gedacht, gehoord...
hebben de getuigen meegeluisterd of hebben ze het van dr van 't Hof gehoord?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
waar lees ik dat?
Henk J schreef: ↑Vandaag, 11:13 Voor degenen die de brief van Pieter op 't Hof willen lezen: https://us2.campaign-archive.com/?u=155 ... 5#Artikel3
een verklaring via, via. Lijkt me niet echt rechtsgeldig te zijn toch?
-
Henk J
Als de waarheid je lief is geeft een transcriptie de meeste duidelijkheid.CvdW schreef: ↑Vandaag, 14:26 Gods Woord leert ons iets over twee of drie getuigen. Ik lees dat er getuigen bij waren. Is er dan een transcriptie nodig?
Waar zinnen zo geformuleerd worden dat je er meerdere kanten mee op kunt geeft altijd een ontsnappingsroute. Zo heb ik het niet bedoeld. Gods Woord leert ons dat we de waarheid moeten spreken en niet liegen.
Met stijgende verbazing lees ik de brief van Op 't Hof. Dreigen met een publicatie als je geen excuses krijgt? Te zot voor woorden.
De minste zijn, is blijkbaar ook voor christenen uiterst lastig.
De minste zijn, is blijkbaar ook voor christenen uiterst lastig.
Waarom bovenstaande erbij wordt gehaald begrijp ik niet. In de Tien Geboden staat niet dat je de minste moet zijn, maar wel over geen vals getuigenis spreken.
Wie heeft er baat bij om de waarheid geweld aan te doen? Is het niet het moderamen?
- Maanenschijn
Nee, ik zou niet weten waarom.CvdW schreef:Waarom bovenstaande erbij wordt gehaald begrijp ik niet. In de Tien Geboden staat niet dat je de minste moet zijn, maar wel over geen vals getuigenis spreken.
Wie heeft er baat bij om de waarheid geweld aan te doen? Is het niet het moderamen?
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.