Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]

Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 5061
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]

Bericht door Terri »

mini wit tapijtje dmv hagelstenen/natte sneeuw
Arja
Berichten: 3398
Lid geworden op: 30 mei 2019, 15:57
Contacteer:

Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]

Bericht door Arja »

Hier ook nu. Wat een hagelbui! Je zal er maar doorheen moeten...
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 11081
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]

Bericht door J.C. Philpot »

Auto's, vrachtwagens en motoren die voorbij razen op de snelweg. Daar achter enkele grote bedrijfspanden. Tevens een viaduct en een afslag.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 5953
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]

Bericht door Maanenschijn »

J.C. Philpot schreef:Auto's, vrachtwagens en motoren die voorbij razen op de snelweg. Daar achter enkele grote bedrijfspanden. Tevens een viaduct en een afslag.
Dan kan ik je misschien jaloers maken met het uitzicht vanaf mijn bureau op mereltjes die een nest maken in een struik en vanalles daarvoor naar binnen slepen :) .
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 11081
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]

Bericht door J.C. Philpot »

Maanenschijn schreef: 01 apr 2026, 11:48Dan kan ik je misschien jaloers maken met het uitzicht vanaf mijn bureau op mereltjes die een nest maken in een struik en vanalles daarvoor naar binnen slepen :) .
Je doel is succesvol bereikt :haha
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
merel
Berichten: 13325
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]

Bericht door merel »

Maanenschijn schreef: 01 apr 2026, 11:48
J.C. Philpot schreef:Auto's, vrachtwagens en motoren die voorbij razen op de snelweg. Daar achter enkele grote bedrijfspanden. Tevens een viaduct en een afslag.
Dan kan ik je misschien jaloers maken met het uitzicht vanaf mijn bureau op mereltjes die een nest maken in een struik en vanalles daarvoor naar binnen slepen :) .
Ik kijk uit op een kastanjeboom in de knop en zie een koolmeeskoppel een nestje maken in het vogelhuisje aan deze boom.
Arja
Berichten: 3398
Lid geworden op: 30 mei 2019, 15:57
Contacteer:

Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]

Bericht door Arja »

Een blauwe lucht.
Zon.

Het was heerlijk in het bos.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 20251
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]

Bericht door helma »

Altijd weer indrukwekkend.Afbeelding
Gebruikersavatar
Edelweiss
Berichten: 1028
Lid geworden op: 01 sep 2023, 12:03
Locatie: Zwitserland

Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]

Bericht door Edelweiss »

Voor de zoveelste keer deze week: enorme US Air Force toestellen die in de buurt zijn vanwege de gesprekken met de VS en Iran. Wat een bakbeesten.
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 8149
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]

Bericht door Posthoorn »

Oranje zonnescherm.
Gebruikersavatar
Bourdon16
Berichten: 2493
Lid geworden op: 29 apr 2019, 21:21
Locatie: Land van Heusden

Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]

Bericht door Bourdon16 »

Edelweiss schreef: 24 jun 2026, 16:14 Voor de zoveelste keer deze week: enorme US Air Force toestellen die in de buurt zijn vanwege de gesprekken met de VS en Iran. Wat een bakbeesten.
Mooi om te zien! Is het bij jullie ook zo heet?
Gebruikersavatar
Edelweiss
Berichten: 1028
Lid geworden op: 01 sep 2023, 12:03
Locatie: Zwitserland

Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]

Bericht door Edelweiss »

Bourdon16 schreef: 24 jun 2026, 21:29
Edelweiss schreef: 24 jun 2026, 16:14 Voor de zoveelste keer deze week: enorme US Air Force toestellen die in de buurt zijn vanwege de gesprekken met de VS en Iran. Wat een bakbeesten.
Mooi om te zien! Is het bij jullie ook zo heet?
Onder de 800 meter wel, maar in de middag steekt er in deze regionen gelukkig een Talwind op, dat helpt. Op 2000 meter is het rond de 20 graden, dat is heerlijk. We zoeken het deze dagen daarom vooral hogerop maar zijn dan wel alert vanwege Hitzegewitter. Dat ontstaat terwijl je er naar zit te kijken, gevaarlijk maar prachtig.
-DIA-
Berichten: 34357
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]

Bericht door -DIA- »

Donkerblauwe gordijnen.
(Vannacht weinig afgekoeld)
© -DIA- 33.999 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 25164
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]

Bericht door refo »

Edelweiss schreef: 24 jun 2026, 16:14 Voor de zoveelste keer deze week: enorme US Air Force toestellen die in de buurt zijn vanwege de gesprekken met de VS en Iran. Wat een bakbeesten.
Ze vergader(d)en recht tegenover ons vakantiehuis van vorig jaar.
Plaats reactie