Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
mini wit tapijtje dmv hagelstenen/natte sneeuw
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Hier ook nu. Wat een hagelbui! Je zal er maar doorheen moeten...
- J.C. Philpot
- Berichten: 11081
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Auto's, vrachtwagens en motoren die voorbij razen op de snelweg. Daar achter enkele grote bedrijfspanden. Tevens een viaduct en een afslag.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
- Maanenschijn
- Berichten: 5953
- Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Dan kan ik je misschien jaloers maken met het uitzicht vanaf mijn bureau op mereltjes die een nest maken in een struik en vanalles daarvoor naar binnen slepenJ.C. Philpot schreef:Auto's, vrachtwagens en motoren die voorbij razen op de snelweg. Daar achter enkele grote bedrijfspanden. Tevens een viaduct en een afslag.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
- J.C. Philpot
- Berichten: 11081
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Je doel is succesvol bereiktMaanenschijn schreef: ↑01 apr 2026, 11:48Dan kan ik je misschien jaloers maken met het uitzicht vanaf mijn bureau op mereltjes die een nest maken in een struik en vanalles daarvoor naar binnen slepen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Ik kijk uit op een kastanjeboom in de knop en zie een koolmeeskoppel een nestje maken in het vogelhuisje aan deze boom.Maanenschijn schreef: ↑01 apr 2026, 11:48Dan kan ik je misschien jaloers maken met het uitzicht vanaf mijn bureau op mereltjes die een nest maken in een struik en vanalles daarvoor naar binnen slepenJ.C. Philpot schreef:Auto's, vrachtwagens en motoren die voorbij razen op de snelweg. Daar achter enkele grote bedrijfspanden. Tevens een viaduct en een afslag..
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Een blauwe lucht.
Zon.
Het was heerlijk in het bos.
Zon.
Het was heerlijk in het bos.
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Altijd weer indrukwekkend.

Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Voor de zoveelste keer deze week: enorme US Air Force toestellen die in de buurt zijn vanwege de gesprekken met de VS en Iran. Wat een bakbeesten.
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Oranje zonnescherm.
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Onder de 800 meter wel, maar in de middag steekt er in deze regionen gelukkig een Talwind op, dat helpt. Op 2000 meter is het rond de 20 graden, dat is heerlijk. We zoeken het deze dagen daarom vooral hogerop maar zijn dan wel alert vanwege Hitzegewitter. Dat ontstaat terwijl je er naar zit te kijken, gevaarlijk maar prachtig.
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Donkerblauwe gordijnen.
(Vannacht weinig afgekoeld)
(Vannacht weinig afgekoeld)
© -DIA- 33.999 || ©Dianthus »since 03.10.2008«