Het weer
Re: Het weer
Liep vanmorgen over de Westkappelse zeedijk, maar had moeite om te blijven staan. Wel indrukwekkend zo'n storm.
Re: Het weer
het stormt niet, het was vanochtend max windkracht 7
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
Re: Het weer
Maar de windstoten zijn niet misselijk.
- Neeltje Jans
- Berichten: 447
- Lid geworden op: 19 mei 2011, 21:29
Re: Het weer
Wat een prachtige wolken kwamen er net ineens opzetten. Na een flinke regen en onweersbui frist het lekker op. 

Neeltje Jans, moeder van 4
Re: Het weer
Hier ook bijzondere luchten

Verstuurd vanaf mijn SM-A165F met Tapatalk


Verstuurd vanaf mijn SM-A165F met Tapatalk
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Re: Het weer
Ik hoop dat het onweer snel over is. Ik was laat van kantoor en nu geloof ik dat ik op onweer moet wachten...
Maar het is fijn dat het regent, vooral voor de tuin.
Maar het is fijn dat het regent, vooral voor de tuin.
Re: Het weer
Prachtig. Hier ook vanmorgen en vanavond prachtige luchten!Neeltje Jans schreef:Wat een prachtige wolken kwamen er net ineens opzetten. Na een flinke regen en onweersbui frist het lekker op.

Re: Het weer
Code oranje...
het kan best moeilijk worden voor ouden van dagen en mensen met minder weerstand.
https://www.knmi.nl/over-het-knmi/nieuw ... -juni-2026
het kan best moeilijk worden voor ouden van dagen en mensen met minder weerstand.
https://www.knmi.nl/over-het-knmi/nieuw ... -juni-2026
© -DIA- 33.999 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Re: Het weer
Vanmorgen onderweg ook weer een schitterende lucht. Ben even uitgestapt voor een foto.

Re: Het weer
Heb je er zelf ook moeite mee Dia? Sterkte!-DIA- schreef:Code oranje...
het kan best moeilijk worden voor ouden van dagen en mensen met minder weerstand.
https://www.knmi.nl/over-het-knmi/nieuw ... -juni-2026
Re: Het weer
Sterkte DIA! Heb je er veel last van?-DIA- schreef: ↑Gisteren, 21:24 Code oranje...
het kan best moeilijk worden voor ouden van dagen en mensen met minder weerstand.
https://www.knmi.nl/over-het-knmi/nieuw ... -juni-2026
Ik maak mij ook zorgen om mijn vader. Voor hem is het beter dat de temperatuur 10 graden daalt.
Re: Het weer
Ik heb mijn hele leven al moeite gehad met warm weer. Kou hindert me minder, daar kun je je tegen kleden.helma schreef: ↑Gisteren, 21:36Heb je er zelf ook moeite mee Dia? Sterkte!-DIA- schreef:Code oranje...
het kan best moeilijk worden voor ouden van dagen en mensen met minder weerstand.
https://www.knmi.nl/over-het-knmi/nieuw ... -juni-2026
Ik herinner me nog het jaar 1976, voor die tijd een erg warm en droog jaar. Maar intussen hebben we de laatste jaren
temperaturen gehad die in 1976 nog geheel onbekend waren.
Toen hadden we nog een kelder, daar was het beter toeven dan op de begane grond.
Een kelder hebben wij nu helaas niet meer...
© -DIA- 33.999 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Re: Het weer
Een airco zou dan toch wel een aanwinst zijn denk ik. Ik las vandaag nog in de krans dat in Europa de meeste hittedoden zijn van alle westerse landen. Onder andere door het weinig gebruik van airconditioning.
Re: Het weer
Zou het elektriciteitsnet 0het aankunnen als we allemaal massaal op airco overgaan in ons land?
Laat ze de senioren en kwetsbaren maar voorgaan.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.