Ds. G. Boer misschien wat minder maar ds. I. Kievit of ds. P. Zandt zeker.Augustienus schreef: ↑Gisteren, 20:09 Ik weet ook niet of de uitpraak dat de prediking in Nederhemert in de lijn is met die van ds G Boer en ds I Kievit. Dat zijn toch meer klassiek GB predikanten, terwijl Nederhemert meer Gekrookte riet is.
Ontwikkelingen HHK
-
Henk J
Re: Ontwikkelingen HHK
Waarom noem je predikanten die 50 en 70 jaar geleden al zijn overleden? Die namens raken langzamerhand in de vergetelheid.Augustienus schreef: ↑Gisteren, 20:09 Ik weet ook niet of de uitpraak dat de prediking in Nederhemert in de lijn is met die van ds G Boer en ds I Kievit. Dat zijn toch meer klassiek GB predikanten, terwijl Nederhemert meer Gekrookte riet is.
Die namen werden ook in het RD-artikel genoemd.Ambtenaar schreef: ↑Vandaag, 06:10Waarom noem je predikanten die 50 en 70 jaar geleden al zijn overleden? Die namens raken langzamerhand in de vergetelheid.Augustienus schreef: ↑Gisteren, 20:09 Ik weet ook niet of de uitpraak dat de prediking in Nederhemert in de lijn is met die van ds G Boer en ds I Kievit. Dat zijn toch meer klassiek GB predikanten, terwijl Nederhemert meer Gekrookte riet is.