Ja, Poortugaal.albion schreef:Marnix schreef:nee, naar Portugal. Maar dat gaat ook niet lukken.parsifal schreef:Gefeliciteerd,
ik hoop niet dat je huwelijksreis naar IJsland gaat.
Kan iemand mij het adres van Joanne en Marnix pben?
Van harte gefeliciteerd! Jammer dat Portugal niet doorgaat.
Als alternatief kan je natuurlijk wel met de auto gaan??? En dan wat dichter in de buurt misschien?
Joanne en Marnix gaan trouwen
Re: Joanne en Marnix gaan trouwen
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Daar heb je nog meer as en rook, en nog lager bij de grond ook!refo schreef:Ja, Poortugaal.albion schreef:Marnix schreef:nee, naar Portugal. Maar dat gaat ook niet lukken.parsifal schreef:Gefeliciteerd,
Van harte gefeliciteerd! Jammer dat Portugal niet doorgaat.
Als alternatief kan je natuurlijk wel met de auto gaan??? En dan wat dichter in de buurt misschien?
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Nee, dat was vroeger. Tegenwoordig is alles daar schoon.Joannah schreef:Daar heb je nog meer as en rook, en nog lager bij de grond ook!refo schreef: Ja, Poortugaal.
--------------
Hoe ga je dat oplossen?Marnix schreef:nee, naar Portugal. Maar dat gaat ook niet lukken.parsifal schreef:Gefeliciteerd,
auto schiet niet op, ik heb mijn rijbewijs nog niet... en 2 dagen achter elkaar 12 uur lang rijden, in een Daihatsu Cuore... is ook niet echt een optie. De oplossing: We hebben de reis uitgesteld, we gaan nu in juni. Komende week gaan we een paar dagen naar Centre Parcs om toch "even helemaal weg" te zijn.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- MarthaMartha
Aahhhhh Marnix, da's balen..... Kan me voorstellen dat je daar echt naar uit heb gezien, lekker samen helemaal weg.... (doe ik wel tenminste). Wel fijn dat het verzet kon worden!
Hebben jullie een goede en fijne dag gehad?
Hebben jullie een goede en fijne dag gehad?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ach, we zijn flexibel. Niks aan te doen en die reis houden we nog te goed. 
alvast 2 kleine foto's die elders staan. De rest volgt later.
En wie was nou de grote onbekende die ik wel ergens van kende maar het mt alle indrukken van de dag en zo niet meer herkende?

alvast 2 kleine foto's die elders staan. De rest volgt later.
En wie was nou de grote onbekende die ik wel ergens van kende maar het mt alle indrukken van de dag en zo niet meer herkende?

Joanne?Marnix schreef:En wie was nou de grote onbekende die ik wel ergens van kende maar het mt alle indrukken van de dag en zo niet meer herkende?
Ehhhh... Nee 
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
JolandaOudshoorn schreef:Jullie zien er prachtig uit!!
Super mooi.
- MarthaMartha
Leuk!!!helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:Jullie zien er prachtig uit!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
ook een degelijke kleur.. 
Ziet er leuk uit Marnix en Joanne!
Kleur van je jurk is ook erg gaaf Joanne!
Kleur van je jurk is ook erg gaaf Joanne!
It's nice to be important, but it's more important to be nice...