Wat denk je zelf dat de bron is?
Jaarboek 15 GG
-
Curatorium
Re: Jaarboek 15 GG
Wat denk je zelf dat de bron is?
Wat is er mis met de kerk van Leiderdorp ???-DIA- schreef:Mooie foto van de kerk van Rijssen-West op de omslag.
Een enorm contrast met die van Leiderdorp!
Verder zie ik Nieuwdorp en Capelle a/d IJssel-West
Die laatste kende ik zo niet, moest even zoeken.
Ik vind het een prachtige kerk zowel van binnen en buiten.
-
Curatorium
Wat...?-DIA- schreef:Mooie foto van de kerk van Rijssen-West op de omslag.
Een enorm contrast met die van Leiderdorp!
Verder zie ik Nieuwdorp en Capelle a/d IJssel-West
Die laatste kende ik zo niet, moest even zoeken.
GG Leiderdorp heeft een prachtig oud gebouw.
Of is de foto slechte kwaliteit?
Maar misschien is de foto niet mooi. Of is het gebouw heel anders. Het is niet modern.
Ik lees 'contrast' in de post van DIA als: totaal verschillend. Dus dan klopt het wel.
-
Curatorium
Ah, dat zal het zijn.
Sommigen hebben het toch doorVorst schreef:Ik lees 'contrast' in de post van DIA als: totaal verschillend. Dus dan klopt het wel.
Misschien is mijn taal aan herziening toe...
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
ook in nieuw beijerland is men van plan een grote investering te doen: een nieuw kerkgebouw.
met 900 zitplaatsen!! terwijl de afgelopen paar jaar het ledental is gedaald. dit jaar is er dan een plus van 1 persoon wat voor 790 leden zorgt..... en dan 900 zitplaatsen?!
met 900 zitplaatsen!! terwijl de afgelopen paar jaar het ledental is gedaald. dit jaar is er dan een plus van 1 persoon wat voor 790 leden zorgt..... en dan 900 zitplaatsen?!
Laatst gewijzigd door KB_ op 02 jun 2015, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
"* For God so loved the world, that he gave his only begotten Son, that whosoever believeth in him should not perish, but have everlasting life. *""
Huh??KB_ schreef:ook in oud beijerland is men van plan een grote investering te doen: een nieuw kerkgebouw.
Het huidige kerkgebouw is net 15 jaar oud: http://reliwiki.nl/index.php/Oud-Beijer ... _Bethabara
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
sorry moest nieuw beijerland zijn
"* For God so loved the world, that he gave his only begotten Son, that whosoever believeth in him should not perish, but have everlasting life. *""
Wat zit ds. L. Blok toch nog in veel deputaatschappen. Ik wist dit niet zo, maar die man moet op 71-jarige leeftijd toch nog een stekr lichaam hebben! Gelukkig voor hem. Terwijl ik nergens de naam van ds. Mondria lees bij een deputaatschap.
Ah, ok. Maar dat is niet meer dan terecht. Het plafond is al een keer tijdens een dienst naar beneden gekomen...KB_ schreef:sorry moest nieuw beijerland zijn
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
-
johannes123
Waar haal je dat vandaan dat het plafond daar een keer naar beneden is gekomen? Totaal NIET waar!
's nachts na tweeën toch?