Dat zou zeker kunnen. Ik laat het in het midden want ik weet het niet.Terri schreef:Misschien dat het psychisch te belastend is op juist die plek?Maanenschijn schreef: ↑15 dec 2025, 15:48 Aan de gemeente is bekend gemaakt dat ds. A Brugge om gezondheidsredenen niet voor gaat. Overigens gaat hij wel in andere gemeenten voor. De gezondheidsredenen zijn min of meer plaatselijk, lijkt het.
En daardoor bloeddruk verhogend wat slecht voor zijn hart is?
Ik weet, ik vul nu in, maar zou dat wel begrijpelijk vinden.
Gereformeerde Gemeenten
- Maanenschijn
Gereformeerde Gemeenten
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
-
Als gast hier
Re: Gereformeerde Gemeenten
Dominee Silfhout heb ik begrepen.mark1985 schreef: ↑15 dec 2025, 15:18Geen idee.
Maar volgens mij mag er helemaal geen ambtelijk werk gedaan worden.
Vrijdag nog gezegd door een belijdend lid uit de gemeente.
Ds. Brugge zou een meditatie houden afgelopen zaterdagavond bij een zangdienst in de regio, maar daar stond een andere gg voorganger in de uitnodigingen.
Morgenavond de jaarlijkse kerstzangavond in de GG, geen idee wie dan de meditatie doet.
Ja klopt ds. Silfhout.
Wel triest.
Zat naast een mevrouw uit de PKN die kwam luisteren.
Die zegt tegen mij, dat is toch niet de dominee, want die woonde vlakbij me.
Dus heb maar gezegd hij mag niet preken.
Wel triest.
Zat naast een mevrouw uit de PKN die kwam luisteren.
Die zegt tegen mij, dat is toch niet de dominee, want die woonde vlakbij me.
Dus heb maar gezegd hij mag niet preken.
-
vriend-en-metgezel
Je had dat niet hoeven te vertellen. Het mag wel, maar het hoeft niet. Op zich kan er bij een zangavond ook een gastpredikant een meditatie uitspreken. Zeker een PKN-er zal daar niet vreemd van opkijken.
Had ik nou jouw nummer gehad, dan had ik je eerst gebeld.
Heb bewust niets gezegd over ruzie, terwijl ik niet van de Gg ben.
Die vrouw kent de dominee, dus moet ik liegen?
Is me geen discussie waard.
Heb bewust niets gezegd over ruzie, terwijl ik niet van de Gg ben.
Die vrouw kent de dominee, dus moet ik liegen?
Is me geen discussie waard.
Ik zou het neutraal houden: de dominee kon niet, was verhinderd.
-
vriend-en-metgezel
Ben blij dat je m'n nummer niet had. En die krijg je ook niet. Ik heb geen zin in om voor dit soort wissewasjes gebeld te worden.
Maar goed, blijkbaar had je dit bericht gepost omdat je graag wil horen dat je het zo goed gedaan hebt? Misschien is er iemand anders op dit forum die je die bevestiging wil geven.
-
De Rijssenaar
Volgens mij hoef je geen verstoppertje te spelen met z’n allen en mag je best wel zeggen dat het niet lekker loopt. Tis gewoon bekend.. Enja, dat is de praktijk van het leven
Nou zeg, moet dat nou zo? mark1985 liegt toch niet?vriend-en-metgezel schreef: ↑Gisteren, 21:16Ben blij dat je m'n nummer niet had. En die krijg je ook niet. Ik heb geen zin in om voor dit soort wissewasjes gebeld te worden.
Maar goed, blijkbaar had je dit bericht gepost omdat je graag wil horen dat je het zo goed gedaan hebt? Misschien is er iemand anders op dit forum die je die bevestiging wil geven.
Ben blij dat je m'n nummer niet had. En die krijg je ook niet. Ik heb geen zin in om voor dit soort wissewasjes gebeld te worden.
[/quote]
Je bent dus blijkbaar de woordvoerder van de kerk?
Zeg niets om geroemd te worden.
Gewoon informatie. Daar is het een forum voor toch.
[/quote]
Je bent dus blijkbaar de woordvoerder van de kerk?
Zeg niets om geroemd te worden.
Gewoon informatie. Daar is het een forum voor toch.
Dat heet dus liegen. Het valt mij op dat ambtelijke vergaderingen in de GG niet altijd het rechte zicht hebben op wat waar en wat onwaar is. De wereld heeft daar wel een uitdrukking voor: een halve waarheid is een hele leugen.
Dat is vaak zo, kan ik bevestigen.
Tja, er is al een probleem door iemand 'met ziekteverlof' te sturen terwijl het in de praktijk eigenlijk als een schorsingsmaatregel aanvoelt.